رابطه بین رنگ شیشه عطرها و رایحه آنها

رابطه بین رنگ شیشه عطرها و رایحه آنها

رابطه بین رنگ شیشه عطرها و رایحه آنها

رابطه بین رنگ شیشه عطرها و رایحه آنها

ادمین
1400/05/17
0
1558

توضیحات کوتاه :
به نظر شما چرا رنگ شیشه عطرها با یک دیگر متفاوت است؟ علت تفاوت رنگ عطرها، متفاوت بودن رایحه های آن‌هاست به بیان بهتر بین رنگ شیشه عطر و رایحه آن رابطه مستقیمی وجود دارد و این موضوع یک استاندارد و قانونی ست که کمپانی‌های تولید کننده عطر از آن پیروی می کنند.

به نظر شما چرا رنگ شیشه عطرها با یک دیگر متفاوت است؟

علت تفاوت رنگ عطرها، متفاوت بودن رایحه های آن‌هاست به بیان بهتر بین رنگ شیشه عطر و رایحه آن رابطه مستقیمی وجود دارد و این موضوع یک استاندارد و قانونی ست که کمپانی‌های تولید کننده عطر از آن پیروی می کنند.

 

معرفی رنگ قرمز

رنگ قرمز نشان دهنده شور، هیجان و جوانی است. رایحه عطر و ادکلن‌هایی که مایع درون آن‌ها قرمز رنگ هستند، معمولا شیرین بوده و جز رایحه‌های گرم قرار می‌گیرند. البته اگر شیشه به رنگ قرمز مات باشد، نشان دهنده رایحه تلخ است.

معرفی رنگ سفید

در اکثر عطرها رنگ سفید معمولا به عنوان رنگ زمینه انتخاب می‌شود. این رنگ نماد پاکی، صلح و آرامش است. رایحه این دسته از عطرها ملایم و شیرین است.

معرفی رنگ رزی ( صورتی)

رنگ صورتی در عطرها طیف وسیعی دارد اما به طور کلی نشان دهنده وجود گل در ترکیبات عطر است. عطرهای صورتی تیره رایحه ملایم، شیرین و گرم دارند و رایحه عطرهایی که رنگ آن‌ها صورتی روشن است، معمولا شیرین بوده و جز رایحه‌ های سرد دسته بندی می‌شوند. عطرهایی با رنگ صورتی بیشتر توسط خانم‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

ادکلن آبی رنگ

رنگ آبی مظهر آزادی و آرامش است. عطرهایی با رنگ آبی نیز دارای طیف وسیعی هستند. آبی روشن رایحه خنک و شیرین دارد و در عطرهایی که آبی تیره هستند از ترکیبات تلخ و ادویه ای استفاده می‌شود.

ادکلن زرد رنگ

بهترین و لوکس ترین عطرها در این طیف رنگی قرار می‌گیرند. رنگ زرد نماد توجه، شادمانی و درخشندگی است. زرد طیف وسیعی از رایحه‌ ها و رنگ‌ها از جمله لیمویی تا طلایی و طلایی تا قهوه ای را شامل می‌شود.

معرفی رنگ سبز در ادکلن

رنگ سبز در عطرها نشان دهنده طبیعت و زندگی است. رایحه‌هایی از گیاهان، خزه‌ها و چوب‌های جنگلی در ترکیبات این دسته از عطرها یافت می‌شود. عطرهایی با رنگ سبز گاهی شیرین و خنک و گاهی نیز تلخ و گرم هستند.

ادکلن رنگ سیاه

بعد از رنگ سفید محبوب ترین طیف رنگ در عطرها به این دسته تعلق می‌گیرد. رایحه عطرهای سیاه سنگین و تلخ است و به ندرت در آن از رایحه‌ های شیرین استفاده می‌شود. در ترکیبات عطرهای سیاه رنگ ادویه، چوب و گیاهان معطر به کار برده می‌شود.

فروشگاه اینترنتی kurdistanperfume، دارنده طیف گسترده ای از انواع محصولات در زمینه‌های ماساژ، ورزشی و پزشکی، انواع ادکلن‌های زنانه و مردانه را با کیفیت و ماندگاری بالا ارائه می‌دهد. 


عطر عطر اصل رابطه عطر و رنگ ادکلن رنگ سیاه ادکلن رزی رنگ سنندج عطر خرید عطر سنندج
هشدار! کاربر گرامی برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.
عضویت ورود به حساب کاربری