21 عطر زنانه موفق دنیا(قسمت اول)

21 عطر زنانه موفق دنیا(قسمت اول)

21 عطر زنانه موفق دنیا(قسمت اول)

21 عطر زنانه موفق دنیا(قسمت اول)

ادمین
1400/06/29
0
2712

توضیحات کوتاه :
۲۱ عطر زنانه موفق دنیا، پر فروش و محبوب ترین عطر های زنانه در دنیا کدامند؟ چه ادکلن هایی به عنوان انتخابی شایسته برای کسانی که دوستان دارید، آفریده شده اند!؟

عطر و ادکلن زنانه

عطر و ادکلن زنانه از جایی اهمیت پیدا می کند که ایرانیان از دیرباز به مواد خوشبو کننده و استفاده از عطرها علاقه داشته اند، خوش بو کننده ها و مواد معطر از قدیم تا به امروز با سبک زندگی ما پیوند خورده است.

استفاده از عطر زنانه در بین خانم ها بسیار رایج شده است و اغلب بانوان به عطر زدن علاقه بسیاری دارند.

عطر زدن علاوه بر اینکه موجب خوشبو شدن شما میشود باعث شادابی و جذابتر شدن شما نیز میشود و به شما حس اعتماد به نفس بهتری میدهد.

از روی رایحه عطرها میتوان به ویژگی های شخصیتی افراد پی برد.

خانمهایی که که با بوی خوش در جامعه ظاهر میشوند جذابتر به نظر میرسند.
عطر زنانه را بر اساس نوع غلظت به سه دسته تقسیم میشوند:

  • پرفیوم
  • ادو پرفیوم
  • ادوتویلت

محبوب ترین روایح عطر زنانه

از جمله محبوب ترین روایح عطر زنانه رایحه گلی میوه ای دارای محبوبیت بیشتری است البته انتخاب رایحه عطر بسیار به شرایط مختلفی بستگی دارد از جمله : فصل و شرایط آب و هوایی،و موقعیت مکانی که قرار است برویم به طور مثال در محافل دوستانه توصیه میشود از عطرهای رنانه سرد و ملایم استفاده کنید و یا در مجالس رسمی استفاده از عطر زنانه های گرم و شیرین پیشنهاد میشود.

همچنین برای فصول سرد سال عطرهای زنانه گرم و شیرین و گرم و تلخ پیشنهاد میشود و در فصول گرم سال عطر های زنانه خنک و ملایم تقاضای بیشتری دارند عطرها از سه رایحه تشکیل شده اند که به آنها نت هم گفته میشود:

  • نت ابتدایی
  • نت میانی
  • نت پایانی

۲۱ عطر زنانه موفق دنیا

در این قسمت ویترین ۲۱ عطری را برای شما به نمایش خواهیم گذاشت تا موفق ترین عطر زنانه دنیا را بشناسید و با ویژگی های آن ها آشنا شوید. بریم که از عطر ۲۱ به اولین عطر برسیم. این نکته را هم در نظر داشته باشید که ترتیب قدرت عطر ها به عدد را در نظر نگیرید و بدانید که همه این موارد با سبک خاص خود مورد پسند افراد مختلف ( بعضی مردم عادی، بعضی سلبریتی ها و برخی خانم های موفق )قرارگرفته اند.

 

21- عطر تیری موگلر الین زنانه THIERRY MUGLER ALIEN EDP

عطر زنانه تیری موگلر الین معادل ۹۰ میل حجم دارد این عطر با غلظت ادوپرفیوم یک انتخاب بی نظیر برای خانم های شیک پوش می باشد. عطر تیری موگلر الین ادو پرفیوم از کمپانی تیری موگلر در سال ۲۰۰۵ توسط طراحان مشهور و معروف دومینیک روپیون و لارن برایر طراحی و روانه ی بازار دنیای عطر گشت .  رایحه گرم و شیرین آن برای استفاده در فصول سرد سال پیشنهاد می شود . تیری موگلر الین بی شک یکی از بهترین عطرهای زنانه در سال های اخیر بوده است. طراحی بطری این عطر بسیار جذاب بوده و در آن از رنگ های بنفش و طلایی استفاده شده که جذابیت خیره‌کننده‌ای را به این عطر هدیه کرده است . رایحه گلی به خصوص گل های سفید آرامش را به مصرف کننده هدیه می کند .

نت های تشکیل دهنده عطر Thierry Mugler Alien edp عبارتند از :

نت اولیه : یاس
نت میانی : روایح چوبی
نت پایه : کهرب

لینک خرید عطر

20- عطر زنانه کالوین کلین بیوتی (سی کی بیوتی) CALVIN KLEIN BEAUTY

این عطر زنانه با حجم ۱۰۰ میل و غلظت ادوپرفیوم ، همچنین قیمت مناسب در دسته عطرهای پرفروش فروشگاه عطرالیسا قرار دارد . کالوین کلین سی کی بیوتی با رایحه معتدل شیرین برای استفاده در تمام فصول سال مناسب می باشد . این محصول از برند کالوین کلین در اکتبر سال 2010 به طراحی سوفی لابی تولید و به بازار جهانی عطر و ادکلن عرضه شد . اگر به بطری این عطر زنانه دقت کنید، نام Beauty را مشاهده خواهید کرد که با حروف بزرگ روی آن نوشته‌شده . در بالای نام Beauty هم، نشان Calvin Klein با رنگ تیره به‌خوبی خود را نشان میدهد . مایع طلایی‌رنگ درون بطری از روی شیشه‌ی شفاف آن به‌وضوح قابل‌مشاهده است. در بطری به شکل یک استوانه‌ی نقره‌ای‌رنگ بوده و به شکل افقی هارمونی عجیبی با بدنه ایجاد کرده است . تنها یک اسپری از این عطر کافیست تا به ماندگاری فوق‌العاده آن پی ببرید . کالوین کلین سی کی بیوتی انتخاب یک خانم شیک پوش برای استفاده در مجالس و میهمانی های رسمی می باشد . در ترکیبات این عطر دانه گل ختمی ، سدر ویرجینیا و گل یاس دیده می شود.

لینک خرید

19- ادکلن زنانه ویکتوریا سکرت نویر تیس VICTORIA SECRET NOIR TEASE

عطر بعدی که می‌خواهیم خدمت شما معرفی کنیم یک شاهکار بی نظیر از برند ویکتوریا سکرت می‌باشد . ویکتوریا سکرت نویر تیس یک ادو پرفیوم زنانه دارای حجم ۱۰۰ میل ، معتدل و شیرین با گروه بویایی گلی است .
بطری این عطر بسیار شیک و زیبا طراحی شده و می تواند زینت بخش میزآرایش شما باشد . نت های تشکیل دهنده این عطر جذاب و اغواگر شامل نت های زیر می شود :

نت اولیه : گلابی ، سیب سرخ ، نارنگی ماندارین ، سرخالو
نت میانی : فریزیا ، گل نخود ، مگنولیا ، یاس ، گاردنیای یاسمنی
نت پایه : وانیل ، پرالین ، چوب صندل سفید ، لوبان ، مشک ، کهربا

18- عطر زنانه تروساردی دونا TRUSSARDI DONNA

 

عطر زنانه تروساردی دونا یک عطر شرقی گلی با رایحه ی معتدل و شیرین می باشد که این عطر برای استفاده در تمام فصول سال پیشنهاد می‌شود .
خرید این عطر زنانه به دلیل حجم ۱۰۰ میل و غلظت ادوپرفیوم بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی می باشد . تروساردی دونا یکی از محبوب ترین محصولات زنانه این کمپانی می باشد . عطر تروساردی دونا زنانه توسط عطر ساز و طراح معروف عطر و ادکلن ناتالی لارسون ساخته شده است . رایحه شیرین این عطر آرامش زیاد و تمرکز بالا را به خانمهای شکل پوش هدیه می کند . نت های تشکیل دهنده عطر زنانه تروساردی دونا عبارتند از :

نت اولیه : یادداشت های میوه ای ، لیمو و یوزو

نت میانی : شکوفه پرتقال آفریقایی ، لاله مردابی ، یاس

نت پایه : نعناع هندی ، وانیل ، چوب صندل سفید ، سدر

 

17- ادکلن زنانه ریحانا ربل فلور RIHANNA REB’L FLEUR

 

 

ریحانا ربل فلور یک شاهکار بی نظیر از برند ریحانا است . این عطر زنانه معادل ۱۰۰ میل حجم دارد و غلظت آن ادوپرفیوم می باشد . رایحه مدیترانه میوه ای این عطر توجه هر بانوی شیک پوش و جذابی را به خود جلب می کند به خصوص خانم هایی که دوست دارند منحصر به فرد به نظر برسند . با اینکه هیچ محدودیت سنی در انتخاب عطرها وجود ندارد اما این عطر بیشتر انتخاب خانم های ۲۵ تا ۴۰ سال می باشد . طراحی و فرمولاسیون عطر ریحانا ربل فلور زنانه توسط طراحانی با نام های ماری پیر جولین و کارولین ساباس انجام شده است. بطری جذاب عطر ریحانا ربل فلور یکی از عللی است که خانم ها را برای خرید این عطر جذب می کند .

نت های تشکیل دهنده عطر ریحانا ربل فلور عبارتند از :

نت اولیه : آلو ، دانه های قرمز ، هلو

نت میانی : گل بامیه ، بنفشه ، گل مریم ، نارگیل

نت پایه : وانیل ، نعناع هندی ، کهربا ، مشک

 

16- عطر لالیک آمیتیس زنانه LALIQUE AMETHYST

شاهکار بی نظیر از برند لالیک با رایحه گلی میوه‌ای که توجه خانمهای جوان و شیک پوش را به خود جلب کرد . حجم ۱۰۰ میل ، غلظت ادوپرفیوم با رایحه معتدل و شیرین از عوامل فروش بالای این عطر به شمار می آید . بطری این محصول به شکل یک مکعب شیشه ای طراحی شده است که بر روی آن طرح شاتوت به چشم می‌خورد .
نت های تشکیل دهنده عطر لالیک آمیتیس عبارتند از :

نت اولیه:توت فرنگی،شاه توت،توت سیاه،ذغال اخته،انگور فرنگی سیاه

نت میانی:گل صدتومانی،یلانگ یلانگ،گل رز،فلفل

نت پایه:مشک،وانیل،یادداشت چوبی

عطر لالیک آمیتیس زنانه از لحاظ قیمتی نسبت به رایحه و برندش بسیار به صرفه و مناسب است و برای کادو دادن و هدیه دادن به عزیزانتان گزینه ای ارزشمند است.

 

 

15 – عطر زنانه BVLGARI JASMIN NOIR

عطر زنانه BVLGARI JASMIN NOIR

عطر زنانه BVLGARI JASMIN NOIR

برند محبوب ایتالیایی و یک عطر موفق دیگر! بولگاری جاسمین نویر یا مشکی، ادکلنی گرم و شیرین، آرامش بخش، پر قدرت و با طراوت برای خانم هایی که میخواهند در سرمای پاییز و زمستان، بهار را همراه خود داشته باشند!

BVLGARI JASMIN NOIR توسط دو طراح معروف به نام های سوفیا لوبه و کارلوس بنیام در سال 2008 تولید و روانه بازار شد. این عطر یک کار ادوپرفیوم با گروه بویایی شرقی گلی و ماندگاری مطلوب است که این ویژگی ها، جاسمین نویر مشکی را به یکی انتخاب های شایسه در رنج سنی بالای 25 سال نموده است.

فضا سازی که برای این عطر به وجود آمده، یک دنیای آرام و مثبت به همراه شادابی و انرژی خوب است که پس از رسیدن به نت پایه، ثبات و قدرت را هم به همراه دارد و طبیعتا با توجه به طبع و رایحه آن، مناسب برای استفاده در میهمانی های شبانه یا فصول سرد سال است.

بولگاری جاسمین نویر

بولگاری جاسمین نویر

نت های تشکیل دهنده بولگاری جاسمین نویر

نت اولیه که در زمان اسپری کردن عطر بر روی نیض دست به مشام میرسد، رایحه گل گاردنیا و یادداشت های سبز است. در ادامه و در نت میانی  این عطر، بادام و گل یاسمن، امواجی از انرژی مثبت را به سمت شما روانه می کنند و زمانی که به نت پایانی آن میرسیم، مشک ، نعناع هندی ، عنبر سائل ، دانه تونکا ، چوب گرانبها ، شیرین بیان تکمیل کننده قدرت و کیفیت این ادکلن زنانه برای شما خواهند بود.

14 – ادکلن زنانه CALVIN KLEIN EUPHORIA

عطر زنانه CALVIN KLEIN EUPHORIA

عطر زنانه CALVIN KLEIN EUPHORIA

عطر زنانه کالوین کلین ایفوریا پیام آور شادی برای شماست. عطری سرشار از انرژی خوب و نشاط آور با رایحه شیرین، طبع گرم و پخش بوی بسیار قوی

Calvin klein euphoria عطری بسیار محبوب و حرفه ای است که بخصوص در کشور ایران اسم و رسم ویژه ای برای خود دست و پا کرده است دلیل آن هم ماندگاری بسیار عالی و رایحه دوست داشتنی آن است که طبع ما ایرانیان دلنشین و دوست داشتی می باشد.

این ادکلن زنانه قیمتی بسیار خوب و منطقی داشته که در میان رقیبان، باعث شده بسیار به چشم بیاید و البته که این قیمت مناسب دلیل بر افت کیفیت آن نیست.

یکی دیگر از ویژگی های مثبت و تاثیر گذار کالوین کلین ایفروریا، ظاهر جذاب و شیک آن است که با طراحی زبدگان این عرصه به وجود آمده و نمایی چشم نواز به این عطر شیرین زمستانی داده است.

گروه بویایی این ادکلن گلدار شرقی است و رایحه اسرار آمیز آن شامل نت های زیر است:

نت اولیه: در نت اولیه که به محض اسپری شدن عطر به شمام میرسد از انار بهره گرفته شده است تا در اولین لحظه امواجی و انرژی را به سمت شنونده بو روانه کند.

نت میانی: ارکیده و لاله مردانی عناصر نت میانی این عطر زنانه هستند.

نت پایانی: بنفشه و کهربا به همراه چوب ماهون و مشک، نت پایه یا پایانی کلوین کلین ایفوریا می باشند.

 

13 – عطر زنانه YVES ROCHER EVIDENCE

عطر YVES ROCHER EVIDENCE

عطر YVES ROCHER EVIDENCE

خب زمان آن رسیده که عطری سبک تر و آرام تر را به شما معرفی کنیم که با توجه به قیمت مناسب آن، بازخورد موفقیت آمیزی داشته و خود را میان ۱۵ عطر زنانه برتر دنیا جای داده است. عطر ایوروشه اویدنس زنانه عطری آرام با طبع معتدل، رایحه شیرین ملایم و گروه بویایی چوبی مشک گلی است.

ایوروشه اویدنس، یک طراحی کلاسیک و ساده داشته و مایع درون آن به رنگ صورتی می باشد. برگ بنفشه، گلسنگ و سوسن، پدید آورنده فضایی لذت بخش و بهاری در اطراف شما هستند. این عطر هم با این سبک در ۲۰۰۳ تولید شد که در میان بو های دلنشین و بهاری قرار گیرد و مخاطب آن خانم هایی هستند که دوست دارند با بویی ملایم خود را عطراگین کنند.

با این تفاسیر، ایوروشه اویدنس را نباید با ادکلن های لوکس زنانه مقایسه کرد چون سیاست تولید آن اصلا رقابت با این گونه ها نبوده است.

پخش بو و ماندگاری عطر زنانه YVES ROCHER EVIDENCE ، هم متوسط رو به خوب است اما بریم و نت های تشکیل دهنده این عطر را هم بررسی کنیم:

نت اولیه: به محض پخش شدن بوی عطر، اولین رایحه ای که به سراغ شما می آید بوی برگ بنفشه و شکوفه گل ابریشم است.

نت میانی: رایحه سوسن است که پس از گذر نت اولیه به مشام میرسد.

نت پایه: مشک و گل سنگ نت پایه این عطر ملایم هستند که میتوانید برای تهیه ورژن ارجینال این عطر و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص آن به پشتیبانی وب سایت تماس بگیرید.

 

12 – کوکو مادمازل زنانه CHANEL COCO MADEMOISELLE

عطر زنانه CHANEL COCO MADEMOISELLE

عطر زنانه CHANEL COCO MADEMOISELLE

کوکو مادمازل هم یکی از محصولات ویترین 15 عطر زنانه ماست. برند معتبر شنل ( شانل ) در سال 2001 عطری شیرین و چهارفصل را روانه بازار کرد و با توجه به اهمیت و قدرتی که در این عطر میدید، تبلیغات بسیار گسترده ای برای آن انجام داد تا آنجا که در سال 2008 به عنوان کمپین تبلیغاتی برتر جایزه fifi award را به خود اختصاص داد.

کوکو مادمازل یک عطر زنانه معتدل و صد درصد شیرین است که مشام انسان را سرشار از انرژی مثبت، آرامش و نشاط می کند؛ این موضوع را نگاه کردن به بطری ساده شیک این عطر هم خواهید دریافت.

گل های مدیترانه ای، میوه ها و مرکبات به همراه ترکیباتی دیگر، یک پکیج شایسته برای خانم های جذاب و پر انرژی است. CHANEL COCO MADEMOISELLE را هم میتوانیم به عنوان یکی از ماندگار ترین عطر های زنانه به شما معرفی کنیم که این مورد هم درکنار ویژگی های دیگر، نشانه ای از موفقیت و محبوبیت این ادکلن در سراسر جهان است.

شانل کوکو  مادمازل یک هدیه یک هدیه به یاد ماندنی برای کسانی است که دوستشان دارید؛ و البته نکته ای که در خصوص این عطر وجود دارد، نسخه های تقلبی زیادی است که طی تبلیغات گسترده برند شانل برای این ادکلن به وجود آمده و به بازار عرضه شد. فروشگاه الیسا به شما تضمین میدهد که در صورت اصل نبودن این عطر، هزینه پرداخت شده شما را به شما بازگرداند تا با خیال راحت یکی از با کیفیت ترین عطر های زنانه دنیا را خریداری کنید.

نت اولیه : میوه ها و مرکباتی همچون پرتقال، ترنج و گریپ فروت

نت میانی : لیچی به همراه گل های مدیترانه ای محبوب، رز و یاس

نت پایه : طعم شیرین وانیل به همراه مشک خس خس و نعناع هندی

11 – ادکلن زنانه GUERLAIN MON

ادکلن زنانه GUERLAIN MON

ادکلن زنانه GUERLAIN MON

گرلن مون یک عطر زنانه مدرن، با کلاس، محبوب و مناسب برای خانم های موفق و شاداب است. در سال ۲۰۱۷ برند گرلن یک ادکلن زنانه بسیار قدرتمند و پر سر و صدا را روانه بازار عطر کرد و به همراه آن آنجلینا جولی را هم فرا خواند تا عطر را به مردم معرفی کند!

اینکه شخصیت و جذابیت این سلبریتی چقدر در فروش و محبوبیت این عطر زنانه تاثیر گذار بوده، قابل انکار نیست؛ اما صحبت های مدیران گرلن و فضایی هم که برای این عطر به وجود آمد، آن را به عنوان یک ادکلن برجسته و حرفه ای در بازار مطرح کرد و امروز با قدرت تمام میان ۱۵ عطر زنانه موفق دنیا قرار گرفته است.

GUERLAIN MON رایحه ای شیرین دارد و طبع آن نسبتا معتدل است؛ همچنین شیرینی آن را بیشتر طعم دوست داشتنی وانیل به وجود آوره و به همراه استخدوس و تلخی چوب صندل یک مجموعه لوکس را خدمت شنونده خود ارائه کرده است.

یک پخش بوی خوب و ماندگاری مطلوب را هم ضمیمه ویژگی های مثبت این ادکلن شرقی چوبی کنید تا یک انتخاب شایسته برای هدیه دادن با خانم های سخت پسند باشد.

نت اولیه: استخدوس و ترنج رایحه های اولیه گرلن مون هستند.

نت میانه: میانه راه با عطر گل یاس و زنبق برای شما همراه خواهد بود.

و در انتها نت پایانی: چوب صندل، وانیل و تونکاست که جدیت و قدرت این عطر را به رخ می کشد.

 

برای استعلام قیمت و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید 

شعبه اول: کوردستان، سنندج، خیابان وکیل، پاساژ وکیل تماس09129440918

شعبه دوم: دزفول،خیابان امام تماس:09353730085

شعبه سوم : آبادان خیابان امیری 

 

 


عطر عطرزنانه عطرزنانه موفق دنیا عطر سنندج عطرکردستان فروش عطر مقاله عطر عطر تیری موگلر الین THIERRY MUGLER ALIEN EDP

این مطالب به شما پیشنهاد میشود

هشدار! کاربر گرامی برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.
عضویت ورود به حساب کاربری